“הסיבה שבחרנו להתמקד בטכנולוגיות לאומנות זה מכיוון שהעידן הטכנולוגי והקידמה הדיגיטלית, הובילו לקריסה של התעשיה הזו (תעשיית האומנות), והותירה את האומן, בעמדה שאין לו מספיק כלים כדי לאפשר לעצמו מחייה כאומן” 
(שני פלד על הרקע להקמת הטכנוארט – החממה הטכנולוגית הראשונה בעולם המשקיעה במיזמים הקשורים בעולם המוזיקה והאומנות)

“אני חושבת שהשלב הראשוני הוא קודם כל תפיסתי ואסטרטגי. זאת אומרת שאמן צריך להבין היום שהתעשייה מסביב היא באותו קושי שהוא נמצא ואם לא במצב עוד יותר קשה ולכן חשוב מאוד לאסוף את האנשים הנכונים שיהיו איתך. לכל אומן יש מישהו בקהילה שלו שמתמחה בעיצוב גרפי, מישהו שמתמחה בשיווק דיגיטלי, מישהו שמתמחה בצילום וידאו. משהו שגלעד כהנא עושה עבודה נהדרת בהקשר הזה. לבנות את הקהילה שלהם, של בעלי המקצוע, של הפרילנסרים, של פשוט הקהילה שלהם שרוצה לתוך ולעזור ולעשות In-house, זאת אומרת, לא לפנות לוונדורים חיצוניים אלא לעשות את זה בתוך הבית עם האנשים הנכונים, לבנות את הקהילה המקצועית. שיעזרו להם לקדם את האופרציה סביב האומן בשלב הראשוני. זה לא מורכב לפרסם בפייסבוק – יש לפייסבוק כלי שיווק נהדרים היום שהאומן או מי שמטעמו יכול לעשות את זה פנימית. לא לפנות לוונדורים חיצוניים. זה מאוד מאוד חשוב להבין מי קהל היעד שלך. זה מאוד מאוד מאוד חשוב להשאיר את בסיס הנתונים של מי שרכש כרטיסים להופעות או מי שצפה בך. האומן צריך להיות הבעלים של הרשימה של הקהל שלו. זה המפתח לכל התהליך”

(שני פלד על הכלים שעומדים בפני אמנים היום כדי לקדם את האומנות שלהם)

שני פלד חממה טכנולוגית טכנוארט יוסי דהן

שני פלד, מנכ”לית ומנהלת קרן ההשקעות SocialTerminals.

שני היא גם יזמית סדרתית המתמחה בעולמות המדיה והתקשורת דיגיטלית. שני בילתה את העשור האחרון בארצות הברית שם פועלת החברה ובשנה האחרונה הקימה בישראל את החממה הטכנולוגית הראשונה בעולם המשקיעה במיזמים הקשורים בעולם המוזיקה והאמנות – הטכנוארט. הצוות המלווה את הסטארטאפים בחממה כולל את המפיק רוני בראון, יזם ההיי-טק עמוס טלמור, אשת העסקים קלוד ברייטמן, השחקן אוהד קנולר, הרקדנית רננה רז, המוזיקאים יוסי ששי וגלעד כהנא, במאי הטלוויזיה שחר ברלוביץ’ ועוד.


לאתר טכנוארט , לעמוד הפייסבוק של טכנוארט


להאזנה לפרק עם שני: