"כל מי שמחפש Co-founder וכל מי שמחפש CTO – אתם משוגעים שאתם מחפשים אותם באותם מקומות. אם אתם משקיעים ועדיין לא הגעתם לירכא, ועדיין לא הגעתם לנצרת או מזרח ירושלים – אתם משוגעים. יש כל-כך הרבה Deal-Flows וכל-כך הרבה מועמדים ואנחנו כמובן נשמח לעשות את החיבור." (איתן סלע על יזמות בחברה הערבית וההזדמנות שיש ליזמים ומשקיעים שם)

"אני מסתכל על הפרויקט הזה לא רק כפרויקט כלכלי אלא גם כפרויקט שיש לו השפעה חברתית מאוד חשובה – שינוי של כל מיני תפיסות שקיימות בחברה הערבית: של עסק משפחתי, של להיות רופא או להיות עורך-דין… אנחנו מנסים לשבור כל מיני מיתוסים כאלה ואחרים שקיימים במגזר. והיותר חשוב זה שההתחברות של יזמים בחברה הערבית ל-Startup Nation היא מאוד קלה ופתוחה עכשיו, אנחנו מצליחים להתחבר בצורה הרבה יותר קלה למה שקורה כאן וזה דבר שמאוד עוזר לנו" (פאדי סווידן על התפקיד החשוב שיש לתוכנית ה-Hybrid עבור יזמות בחברה הערבית)

 "המורה שלימד אותנו תיכנות באותה תקופה הסתכל עליי ואמר לי 'ראג'י, אני לא יודע איך אבל באחד הימים אתה תהיה מיליונר' ומאז זה נמצא אצלי תמיד בראש, אלא שהחיים לקחו אותי לכיוון של מה שהקהילה רוצה, הקהילה שאני נמצא בה, שהיא למצוא עבודה במקום מסודר, בחברה טובה, לקבל משכורת, וזה היעד וזה החלום. עד שהשתגעתי בגיל 30 והחלטתי שזה לא החלום שלי, אני בכלל חשבתי אחרת מאז ומתמיד ומשם הקמתי את מלאי פלוס" (ראג'י יעקב על הדרך למימוש עצמי כיזם בחברה הערבית)

פאדי סווידן, מנהל את החממה העסקית של מעוף בנצרת.  המעוף הוא מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה. בחממה בנצרת מופעלת תכנית האקסלרטור Hybrid של מעוף. החממה והאקסלרטור מקדמים יזמות בחברה הערבית. במסגרת תפקידו פאדי אחראי על עידוד היזמות והחדשנות בקרב החברה הערבית. מטרתו של פאדי היא לשנות ולהמריץ את הכלכלה הישראלית-ערבית באמצעות יזמות טכנולוגית והקמה של אקוסיסטם היזמי ע"י פיתוח וקידום שיתופי פעולה עם ארגונים מובילים מהמגזר הפרטי והציבורי, ולהבטיח השפעה חברתית אמיתית. פאדי מחזיק בתואר MBA מאוניברסיטת קלארק בבוסטון ובתואר מהנדס תעשייה וניהול מהטכניון. בשנים האחרונות פאדי משמש כיועץ לסטארטאפים בכתיבת תוכניות עסקיות, מימון ואסטרטגיות חדירה לשווקים. קודם לכן, פאדי שימש כעוזר מנכ"ל עריית נצרת.

איתן סלע מנהל את תכנית Hybrid  של מעוף מטעם עמותת הבוגרים של 8200. התכנית מופעלת במסגרת החממה ומקדמת סטרטאפים. לפני הקמת ה-Hybrid, התוכנית המקדמת יזמות בחברה הערבית, איתן עבד במשך מספר שנים כיועץ אבטחת מידע וייעץ למגוון רחב של ארגונים בינלאומיים וסטארטאפים, וניהל במשך שנה את מעבדת האבטחה של HP Software ישראל. במסגרת עבודתו בחברת Comsec היה חלק מצוות המחקר והתגובה והקים שירות לניטור דליפת מידע עבור ארגונים גדולים ותאגידים כמו בנקים וחברות תוכנה. בזמנו הפנוי הוא מייעץ לסטארטאפים פרו-בונו. איתן הוא בוגר 8200 ופעיל בעמותת הבוגרים, והיה מהמייסד של המיזמים Lendu ו-Wize.

ראג'י יעקב, מייסד ומנכ"ל מלאי פלוס –  סטארט-אפ שפיתח מערכת לביצוע ספירות מלאי שכוללת אפליקצית סמארטפון ותוכנת back-office שהופכת את הסמארטפון הרגיל למסופון מקצועי לביצוע התהליך ללא הצורך ברכישת ציוד כלשהו.
ראג'י הינו בוגר תואר ראשון במדעי המחשב, שעסק מספר שנים בחברות תוכנה בתחום פיתוח מערכות ERP לעסקים בינוניים וקטנים, בארבע השנים האחרונות לפני הקמת "מלאי פלוס" עסק בתחום הבנקאות ושימש בתפקיד ראש צוות אשראי עסקי, עד שהחליט שהוא עוזב את הכל ומתחיל להגשים חלום שליווה אותו מילדות בלהקים סטארט-אפ משלו.

לאתר של Hybrid , לעמוד הפייסבוק של Hybrid לעמוד הפייסבוק של החממה העסקית בנצרת , לאתר צופן , לאתר PresenTense , לאתר מעוף לעסקים , לעמוד הפייסבוק של חאסוב , לעמוד הפייסבוק של ארגון קו משווה , לאתר מענטק , לעמוד הפייסבוק של TRI/O Tech


להאזנה לראיון המלא עם פאדי, איתן וראג'י: