“הדיסיפלינה הראשונה היא מן הסתם מדע, כי אם אתה לא יודע היום למדוד את מה שאתה עושה בשיווק אז אתה לא תוכל לנהל את מה שאתה עושה. הדיסיפלינה השניה היא אומנות, כי בעולם כ”כ רועש כשאנחנו היום הצרכנים סובלים מהעיוורון והחירשות לפרסומות אני חושב שבשביל לבלוט אתה צריך להיות מאוד יצירתי. אז מבחינתי אומנות ויצירתיות הולכות בד בבד. והדיסיפלינה השלישית היא פסיכולוגיה. מנהל שיווק חייב להבין את נפשו של הלקוח ברמה הכי עמוקה והכי אינטימית כי אם הוא לא יבין אותה אז הוא לא ידע לחדור אליה. והחוכמה כאן היא לפרוץ קירות מאוד מאוד עבים בשביל לייצר את אותן מטרות שיווקיות נעלות שהן מודעות, מיצוב – במה המוצר שלי שונה ממוצרים דומים בשוק, וכמובן הנעה לפעולה – איך אנשים בסופו של דבר הם נוגעים-משתמשים-קונים-צורכים את המוצר שלי ואדרבא עוד משתפים את זה עם אנשים אחרים”  (נמרוד מאי על התכונות הנדרשות מאיש שיווק)

נמרוד מאי הוא סמנכ”ל השיווק של חברת WOO.IO (לשעבר Highr.io), חברה שיצאה מהאקסלראטור של מייקרוסופט עם שני המייסדים לירן קוצר ועמי דודו. החברה סיימה לאחרונה גיוס של $4.5M.

נמרוד ניהל במשך שנתיים וחצי את קרן ההון-סיכון RDSeed ששייכת לחברות רפאל ואלרון, ומעורב בניהול הקרן עד היום.

לנמרוד ניסיון של 15 שנים בתפקידים מובילים בינלאומיים בשיווק ובעסקים. נמרוד היה סמנכ”ל השיווק של גטט, סמנכ”ל שיווק ורשתות חברתיות בפריון (נסחרת בנסד”ק) ומנהל השיווק של ערוץ דיסני/ג’טיקס בישראל. כמרצה מבוקש וכמנטור, נמרוד הוא מרצה אורח קבוע במוסדות מובילים כמו בבית הספר למנהל עסקים רקנטי שבאוניברסיטת תל-אביב ובמרכז הבינתחומי הרצליה.

נמרוד החל את דרכו בעולם השיווק בחברת קטע-קטע בשנת 2002, החברה הראשונה בעולם שחרטה על דיגלה לעשות שיווק ויראלי, עוד בתקופה שקמפיין ויראלי היה נשמע הזוי למנהלי שיווק בחברות הגדולות.

עוד בתקופה שהיה סמנכ”ל השיווק של גטט ב-2012, נמרוד נבחר לאיש השיווק של איגוד השיווק הישראלי, וע”י מגזין ברנז’ה באתר וואלה.


לאתר של חברת WOO.IO , לאתר של הקרן RDSeed , לעמוד הפייסבוק של RDSeed


להאזנה לראיון המלא עם נמרוד: