“אנחנו מביאים משהו שלא היה קיים בישראל עד עכשיו, משהו שהולך וצובר תאוצה בקרב משרדי הפרסום בעולם. וזו המהות של MINT – החיבור הזה בין טכנולוגיה ושיווק, לייצר מוצרים שהם מאוד טכנולוגיים עם אוריינטציה שיווקית, מוצרים שמשלימים את הקמפיינים המסורתיים ומוסיפים ערך רב ללקוח.”

(מעין טירנגל על הערך היחודי שמביאה חברת MINT לעולם הפרסום באמצעות Brand Utilities)

“היום בארץ, שנת 2016, הטלביזיה שומרת מאוד על הכוח שלה – בין 35-40% מתקציבי הפרסום הולך לשם. מה שכן באמת האינטרנט גדל על חשבון מדיות אחרות שזה בעיקר השילוט חוצות, הרדיו והעיתונות כמובן, הפרינט. אני כבר 15 שנה בתחום, ובתחילת דרכי היינו מתחננים שנעשה איזה באנר באתר אינטרנט כזה או אחר ובשנים האחרונות המגמה הזו הולכת ומתעצמת ואם נשווה לעולם אז לא מספיק. היום אנחנו על 20-22%, אפילו 25%, אין כרגע מספרים מדוייקים כי יפעת בקרת פרסום מודד רק חלק מזה כי הוא לא כ”כ יכול למדוד את גוגל ופייסבוק. אם אני לא טועה אז לפני חצי שנה פחות או יותר או במסגרת סיכומי השנה של העיתונים הכלכליים השונים הם דיברו על זה שממש השנה האינטרנט עבר את העיתונות גם, שזה משהו שממש רציני כי העיתונות שלטה ביחד עם הטלביזיה במשך שנים ועברה ממש עכשיו את העיתונות. אם נלך גם שנתיים אחורה אז עברו גם את הרדיו. אז עם השנים האינטרנט עבר את השילוט חוצות ואת הרדיו ואת העיתונות עכשיו והיום הוא המדיה השניה אחרי הטלביזיה”

(מעיין טירנגל על יחס הפרסום בין האינטרנט לטלביזיה)

מעין טירנגל, מנכ”ל משותף ב-MINT, זרוע הטכנולוגיה של קבוצת פובליסיס ישראל.
מעין בעל 15 שנות ניסיון בתחום הפרסום הדיגיטלי, בעברו עבד כעצמאי ובמספר משרדי פרסום – מקאן אריקסון, גיתם, Euro Tel-Aviv ובתפקידו האחרון כסמנכ”ל הדיגיטל של באומן בר ריבנאי. כיום מעין, יחד עם הדס גרוסמן, מנהלים את MINT.

לאחרונה מונה מעין כנציג הישראלי של יוזמת Publicis90, לכבוד יום השנה ה-90 של קבוצת פובליסיס העולמית. יוזמה שמטרתה מימון, תמיכה ומנטורינג ל-90 סטארטאפים מכל העולם.


לתכנית הסטארטאפים של פובליסיס העולמית


להאזנה לפרק עם מעין: