“חשוב לזכור שאחרי שאתה פונה לעיתונאי אתה צריך לבנות איתו מערכת יחסים. זה לא One night stand… אתה רוצה שהוא יכתוב עליך עכשיו? אוקיי, אתה גם תצטרך אותו מתישהו בהמשך, וגם יכול להיות שהוא יצטרך אותך, ולכן אתה גם צריך לבנות איתו איזו מערכת יחסים, להיות איתו בקשר בכל מיני סייקלים רלוונטיים – אם זה בגיוס הראשון, אם זה בגיוס השני, אם כשאתם משיקים מוצר. דרך טובה לייצר מערכת יחסים טובה עם עיתונאי זה להיות מקור מידע שלו. הרבה פעמים אייטמים בלעדיים או מעניינים מגיעים מכל מיני הדלפות ומכל מיני סיפורים, אם אתה יודע לספק לו מידע שאתה נחשף אליו שקשור לחברים, למשל, אז זה יכול לתת לך ערך מאוד טוב” (רועי גולדנברג על מערכות יחסים עם מי שיכולים לעזור לכם לעשות יחסי ציבור לסטארטאפ שלכם)

רועי גולדנברג היה עד לאחרונה כתב ההייטק הבכיר של עיתון העסקים היומי גלובס וסיקר את תעשיית הסטארט-אפים המקומית מקרוב מאוד בחמש השנים האחרונות. רועי ראיין בכירים בישראל ובעולם – ממנכ”ל איביי העולמית, דרך מנהל פייסבוק מסנג’ר ומנכ”ל מערכת התקשורת הארגונית הפופולרית Slack ועד למנהלים, יזמים ומשקיעים בסצנת הסטארט-אפים המקומית. בשנים האחרונות רועי משמש גם כמרצה, כמנטור וכמנחה בתחום הסטארט-אפים, יחסי ציבור והיחסים בין עולם היזמות לעולם התקשורת. בין היתר הרצה באקסלרטורים המובילים בארץ כמו The Junction,תוכנית זל ליזמות בבינתחומי, Citi ועוד. כמו כן, מנחה בשנים האחרונות פאנל בכנס DLD הנחשב בתל אביב.

כשהיה נער הוא הוציא בעצמו את העיתון הראשון שלו ומכר אותו לתלמידים בבית הספר בו למד. הוא היה 10 שנים עורך וכתב טכנולוגי בגלובס שם סיקר את הסיפורים החמים ביותר בהייטק הישראלי. הוא גם היה זה שחשף את הסיפור של סטטוסים מצייצים שהביא לסגירתו של העמוד ע”י פייסבוק. רועי גולדנברג יספר לכם איך תעשו יחסי ציבור בעצמכם לסטארטאפ שלכם.

לכתבות נבחרות של רועי גולדנברג בגלובס , לאתר האקסלרטור The Junction , לעמוד תוכנית Zell ליזמות בבינתחומי הרצליה , לעמוד המיטאפ של אקסלרטור של Citibank

להאזנה לראיון המלא עם רועי גולדנברג: